Моделювання процесу саморегуляції для студентів факультету фізичної культури

Authors

  • Ю. В. Голенкова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Keywords:

студенти, факультет фізичної культури, процес саморегуляції, моделювання

Abstract

У статті обґрунтовано необхідність моделювання процесу саморегуляції для студентів факультету фізичної культури. Розроблено модель комплексної технології навчання прийомам саморегуляції з урахуванням специфіки професійної діяльності вчителя фізичної культури. Представлено результати впливу прийомів саморегуляції на регулятивну сферу особистості.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Емельянов Ю.Н. Активное социально-психологическое обучение [Текст] /. Ю.Н. Емельянов — Л.: ЛГУ, 1985. — 168 с.

Ильин Е.П. Удовлетворенность деятельностью как социально-психологический феномен [Текст] /. Е.П. Ильин // Психофизиологическое изучение учебной и спортивной деятельности. — Л., 1981. — С. 4-13.

Карченкова, М.В. Структура профессиональных способностей студентов факультета физического воспитания [Текст] / М.В. Карченкова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні

проблеми фізичного виховання і спорту. — Харків — Донецьк, 2004. — № 18. — С. 270-276.

Леонова А.Б. Психопрофилактика неблагоприятных функциональных состояний человека [Текст] / А.Б. Леонова, А.С. Кузнецова. — М: Изд. Моск-го ун-та, 1987. — 104 с.

Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал: психологические проблемы. [Текст] /.Л.М. Митина. — М.: Дело, 1994. — 215 с.

Пантилеев С.Р. Методика исследования самоотношения. [Текст] /. С.Р. Пантилеев. — М.: Смысл, 1993. — 32 с.

How to Cite

Голенкова, Ю. В. (2011). Моделювання процесу саморегуляції для студентів факультету фізичної культури. Physical Education Theory and Methodology, (6), 11–16. Retrieved from https://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/714

Issue

Section

Моделирование процесса обучения

Most read articles by the same author(s)