Педагогічні умови формування мотивів фізичного самовдосконалення підлітків на уроках фізичної культури

Authors

  • А. Ф. Артюшенко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
  • Л. А. Нечипоренко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
  • П. О. Артюшенко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Keywords:

мотивація, пізнавальний інтерес, педагогічні умови, психомоторна діяльність, фізичне самовдосконалення

Abstract

Результати проведеного дослідження в цілому засвідчили можливість ефективного формування мотиваційної готовності до психомоторної діяльності учнів 5—7 класів на уроках фізичної культури.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Бондаренко Н. Б. Деякі аспекти проблеми формування мотивів навчання. // Нова програма: Альманах наукових праць. — Запоріжжя: ЗДУ. — 1998. — № 9. — С. 124—129.

Вилюнас В. К. Психологические механизмы мотивации поведения человека. —М. : Педагогика,1990. — 76 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. — СПб.: Питер, 2000. — 512 с.

Коссов Б. Б. Психомоторное развитие младших школьников. — М.: АПН СССР, 1989. — 166 с.

Озеров В. П. Психомоторные способности человека. — Дубна: Феникс, 2002. — 314 с.

Сеченов И. М. Избранные произведения. — М.: Учпедгиз, 1953. — Т. 1. — С. 212.

Published

2006-04-26

How to Cite

Артюшенко, А. Ф., Нечипоренко, Л. А., & Артюшенко, П. О. (2006). Педагогічні умови формування мотивів фізичного самовдосконалення підлітків на уроках фізичної культури. Physical Education Theory and Methodology, (2), 26–30. Retrieved from https://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/208