Ставлення учнів загальноосвітніх шкіл до уроків з фізичної культури
Keywords:
фізична культура особистості, урок фізичної культури, мотиви, причини, здоров’я, соціологічне дослідженняAbstract
У статті представлені результати соціологічного дослідження, яке проводилось серед учнів загальноосвітніх шкіл Вінницької області. Результати проведеного дослідження показали, що незважаючи на те що переважна більшість учнів позитивно ставляться до уроків фізичної культури, велика частина з них часто
пропускають уроки без поважних причин. Результатами дослідження встановлено, що основними причинами через які учні пропускають уроки по фізичній культурі є через хворобу та через те, що не цікаво. Дослідженням
також встановлено, що існує різниця у ставленні учнів сільських та міських шкіл до уроків фізичної культури.
Downloads
References
Бондаренко І. Й. Збереження здоров’я учнів у процесі фізичного вихованн / Здоров’я через освіту. Матеріали міжгалузевої науково-практичної конференції, 22 квітня 2009 року. — Т.1. — С. 287-292.
Выготськый Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выготськый. — М.: Педагогіка,1991. — 480 с.
Выдрин, В.М. Физическая культура — вид культуры личности и общества. (Опыт историко-методологического анализа проблем) [Монография]/ В.М. Выдрин. Издание 2-е, исправленное и дополненное. СПб ГАФК им. П.Ф. Лесгафта, 2004. — 153 с.,
Глоба. Педагогічна проективна модель інноваційної системи фізичного виховання учнів ЗОШ з використанням аеробних технологій // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми
фізичного виховання і спорту. — 2007. — №7.
Дуркин П.К., Лебедева М.П. К проблеме воспитания личной физической куьтуры у школьников и студентов. / Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. — 2002. — № 2. — С. 50—53.
Зайцева В.В. Методология индивидуального похода в оздоровительной физической культуре на основе современных технологий.: Автореф. дис. д. пед. наук / ВНИИФК. — М, 1995. — 47 с.
Кібальник О.Я. Оздоровчі технології для підвищення рухової активності підлітків // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. — 2007. — С. 63—66.
Фізична культура в школі : методичний посібник / за загальною редакцією С.М. Дятленка. — К. :Літера ЛТД, 2009. — 176 с.
Курамшина Ю.Ф. Теория и методика физической культуры: Учебник / Под ред.. — 2-е изд. — М.: Советский спорт, 2004. — 464 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. Узд. 2-е / А.Н. Леонтьев. — М. : Политиздат, 1977. — 304 с.
Лотоненко, А.В. Физическая культура в общекультурной и профессиональной деятельности человека: Учеб. — метод, пособие / А.В. Лотоненко, В.Ф. Трещалин, В.В. Трунин. — Воронеж: ВГПУ, 2005. — 55 с.
Николаев Ю.М. О культуре физической, ее теории и системе физкультурной деятельности / Теория и практика физической культуры. — 1997. — № 6. — С. 1—9.].
Сутула В.О., Васьков Ю.В., Бондар Т.С. Формування фізичної культури особистості — стратегічне завдання фізкультурної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів // Слобожанський науково-спортивний вісник. — 2009. — № 1. — С. 15—21.
Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів / Б . М. Шиян. — Тернопіль : навчальна книга — Богдан, 2007 — Ч.2. — 248 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).