Моделювання у навчально-тренувальному процесі фахівців для галузі фізичної культури

Authors

  • О. Ю. Рибак Львівський державний університет фізичної культури

Keywords:

навчально-тренувальний процес, підготовка фахівців, моделювання, методи викладання, адаптивне управління

Abstract

Розглянуті та проаналізовані особливості навчално-тренувального процесу навчальних закладів фізкультурного профілю, вивчений передовий досвід застосування методів моделювання у підготовці фахівців для галузі на різних етапах їх навчання, запропоновані та апробовані у практиці підготовки студентів ЛДУФК прогресивні методи викладання навчального матеріалу, моделі адаптивного управління навчально-тренувальним процесом на основі факторно-критеріального аналізу та освітнього моніторингу.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Кузнецов В.В., Кузнецова О.В., Бакушин А.А. Формирование учебного процесса на основе биологических закономерностей обучения // Физическая экология, № 4. — М.: Физ. Ф-т МГУ, 1999. — с. 204—209.

Калапуша Л.Р. Моделювання у вивченні фізики. — К.: Радянська школа, 1982. — 158 с.

Глушков В.М. Моделирование мыслительных процессов // Природа. — 1963. — № 2. — С. 45—51.

Моделирование некоторых свойств памяти // Природа. — 1965. — №9. — С. 21—27.

Смолюк І.О. Проблеми вибору та експертної оцінки педагогічних технологій // ІМІДЖ сучасного педагога. — 2001. — № 34 (14—15). — С. 67—72.

Шевнюк О.Л. Культурологічна освіта майбутнього вчителя: теорія і практика: Монографія. — К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. — 232 с.

Єльникова Г.В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні: Монографія. — К.: ДАККО, 1999. — 303 с.

Єльникова Г.В. Новий погляд на управління загальною середньою освітою // Імідж сучасного педагога. — 2001. — №3 — 4 (14 — 15). — С. 28—29.

Маслов В.І., Драгун В.П., Шаркунова В.В. Теоретичні основи педагогічного менеджменту. — Мін освіти України, ін-т підв. кер. кадрів освіти. — К.: 1996. — 86 с.

Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент. Цільове управління на основі кваліметричного підходу: Навч. посібник. — К.: ІЗМН, 1996. — 140 с.

Бондар В.І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів. — К.: НПУ, 1996. — 67 с.

Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти: Монографія. — К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. — 243 с.

Мороз О.Г,., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посібник / За ред. О.Г. Мороза. — К.: НПУ, 2003. — 267 с.

Педагогічний словник / За ред. М.Д. Ярмаченка. — К.: Педагогічна думка, 2001. — 363 с.

Пріоритетні орієнтири створення педагогічної моделі організації навчального процесу в магістратурі мистецько-педагогічного профілю / Режим доступу: http://ua.textreferat.com/referat-13354-2.html

(02.07.2008 р.).

How to Cite

Рибак, О. Ю. (2009). Моделювання у навчально-тренувальному процесі фахівців для галузі фізичної культури. Physical Education Theory and Methodology, (6), 45–50. Retrieved from https://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/542

Issue

Section

Моделирование сложных систем в области механики человека, физического воспитания и спорта

Most read articles by the same author(s)