Моделювання у навчально-тренувальному процесі фахівців для галузі фізичної культури
Keywords:
навчально-тренувальний процес, підготовка фахівців, моделювання, методи викладання, адаптивне управлінняAbstract
Розглянуті та проаналізовані особливості навчално-тренувального процесу навчальних закладів фізкультурного профілю, вивчений передовий досвід застосування методів моделювання у підготовці фахівців для галузі на різних етапах їх навчання, запропоновані та апробовані у практиці підготовки студентів ЛДУФК прогресивні методи викладання навчального матеріалу, моделі адаптивного управління навчально-тренувальним процесом на основі факторно-критеріального аналізу та освітнього моніторингу.
Downloads
References
Кузнецов В.В., Кузнецова О.В., Бакушин А.А. Формирование учебного процесса на основе биологических закономерностей обучения // Физическая экология, № 4. — М.: Физ. Ф-т МГУ, 1999. — с. 204—209.
Калапуша Л.Р. Моделювання у вивченні фізики. — К.: Радянська школа, 1982. — 158 с.
Глушков В.М. Моделирование мыслительных процессов // Природа. — 1963. — № 2. — С. 45—51.
Моделирование некоторых свойств памяти // Природа. — 1965. — №9. — С. 21—27.
Смолюк І.О. Проблеми вибору та експертної оцінки педагогічних технологій // ІМІДЖ сучасного педагога. — 2001. — № 34 (14—15). — С. 67—72.
Шевнюк О.Л. Культурологічна освіта майбутнього вчителя: теорія і практика: Монографія. — К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. — 232 с.
Єльникова Г.В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні: Монографія. — К.: ДАККО, 1999. — 303 с.
Єльникова Г.В. Новий погляд на управління загальною середньою освітою // Імідж сучасного педагога. — 2001. — №3 — 4 (14 — 15). — С. 28—29.
Маслов В.І., Драгун В.П., Шаркунова В.В. Теоретичні основи педагогічного менеджменту. — Мін освіти України, ін-т підв. кер. кадрів освіти. — К.: 1996. — 86 с.
Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент. Цільове управління на основі кваліметричного підходу: Навч. посібник. — К.: ІЗМН, 1996. — 140 с.
Бондар В.І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів. — К.: НПУ, 1996. — 67 с.
Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти: Монографія. — К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. — 243 с.
Мороз О.Г,., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посібник / За ред. О.Г. Мороза. — К.: НПУ, 2003. — 267 с.
Педагогічний словник / За ред. М.Д. Ярмаченка. — К.: Педагогічна думка, 2001. — 363 с.
Пріоритетні орієнтири створення педагогічної моделі організації навчального процесу в магістратурі мистецько-педагогічного профілю / Режим доступу: http://ua.textreferat.com/referat-13354-2.html
(02.07.2008 р.).
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).