Прояв мислення гандболісток на етапах спортивного вдосконалення
Keywords:
психофізіологічні показники, ігрове і тактичне мислення, автоматизована методика, динаміка змін, етапи багаторічної підготовки, тренувальний процесAbstract
У статті наголошується відсутність адекватних методик діагностування специфічних різновидів мислення гандболістів, що і спонукало авторський колектив до створення автоматизованої комп’ютерної програми «Balltest». Використання даної програми дозволить визначати рівень ігрового і тактичного мислення гандболістів у нападі і захисті, прослідковувати динаміку приростів показників, аналізувати ефективність системи підготовки, визначати ігрове амплуа гравця. Програма «Balltest» може бути застосована як на етапах спортивного відбору, так і для термінової інформації, що необхідна тренеру. Запропоновані дослідження є перспективними для подальших розвідок у даному напрямі та щодо інших ігрових видів спорту
Downloads
References
Булгакова Н.Ж. Отбор и подготовка юных пловцов. — Москва: Физкультура и спорт, 1978. — 343 с.
Волков В.М., Филин В.П. Спортивный отбор. — Москва: Физкультура и спорт, 1983. — 176 с.
Волков Л.В. Теория и методика детского и юношеского спорта. — Киев: Олимпийская литература, 2002. — 296 с.
Глазирін І.Д. Плавання: Навчальний посібник. — Київ: Кондор, 2006. — 502 с.
Джордж Ф. Мозг как вычислительная машина. — Москва: Из-во иностранной литературы, 1963. — 528 с.
Запорожанов В.А., Кузьмин А.И., Созаньски Х. Комплексная система оценки перспективных возможностей юных спортсменов. //Наука в олимпийском спорте. — 1994. — № 1. — С. 30—35.
Евгеньева Л.Я. Динамика функциональных показателей организма гандболистов на заключительном этапе подготовки к ответственным соревнованиям // Морфофункциональные физиологические и биохимические основы совершенствования тренировочного процесса. Сборник научных трудов. — К.: КГИФК, 1980. — С. 58—67.
Игнатьева В.Я., Петрачева И.В. Многолетняя подготовка гандболистов в детско-юношеских школах: Методическое пособие. — М.: Советский спорт, 2004. — 216 с.
Клименко В.В. Психомоторные способности юного спортсмена. — Киев: Здоров’я, 1987. — 168 с.
Козак Л.М., Елизаров В.А., Антомонов М.Ю., Разумный А.Г. Автоматизированная система определения характеристик интеллектуальной и эмоциональной составляющих психического статуса здоровья человека //Укр. журн. мед. техніки і технології. — 1995. — №3. — С. 59—66.
Макаренко М.В. Основи професійного відбору військових спеціалістів та методики вивчення індивідуальних психофізіологічних відмінностей між людьми. / Інститут фізіології ім. О.О. Богомольця
НАН України, Науково-дослідний центр гуманітарних проблем Збройних сил України. — Київ, 2006. — 395 с.
Мелхорн Г., Мелхорн Х. Гениями не рождаются: Общество и способности человека. — М.: Просвещение, 1989. — 160 с.
Методические рекомендации по управлению процессом подготовки спортсменов высокой квалификации (на примере игровых видов спорта). — К., 1984. — 68 с.
Нормальная физиология /Под ред. А.В. Коробкова. — М.: Высш. Школа, 1980. — 560 с.
Платонов В.Н. Теория и методика спортивной тренировки. — Киев: Вища школа, 1984. — 352 с.
Платонов В.Н., Сахновский К.П. Подготовка юного спортсмена. — Киев: Рад. шк., 1988. — 288 с.
Сахновський К.П. Теоретико-методичні основи системи багаторічної спортивної підготовки. Автореферат … докт. пед. наук. — Київ, 1997. — 47 с.
Тхорев В.И. Управление соревновательной и тренировочной деятельностью гандболистов высокой квалификации на основе моделирования: Дисс. … д-ра пед. наук. —Краснодар, 2000.
Фролова Людмила, Глазирін Іван, Наварецький Діаріуш. Чинники підвищення інтересу і популяризації гандболу в шкільному фізичному вихованні //Фізичне виховання в школі. — 2006. — № 4. — С. 38—41.
Шестаков М.П., Шестаков И.Г. Гандбол. Тактическая подготовка. — М.: СпортАкадемПресс, 2001. — 132 с.
Шинкарук О. Особливості організації відбору у циклічних видах спорту //Теорія і методика фізичного виховання і спорту. — 2002. — № 1. — С. 34-42.
Seligman D. The Question of intelligence. The IQ debate in America. N.Y.: Citadel Press Book, 1995. — 239 p.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).