Підходи до розробки особистісно-орієнтованої системи викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання»

Authors

  • О. В. Попрошаєв Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого

Keywords:

фізичне виховання, студенти-юристи 1-го року навчання, методика кількісної експрес-оцінки рівня соматичного здоров’я за Г. Л. Апанасенком

Abstract

У статті проаналізован рівень соматичного здоров’я (за експрес-методикою Г.Л. Апанасенка) і встановлено, що у більшості студентів рівень соматичного здоров’я «нижче середнього», або «низький». Тому необхідно в рамках навчальної дисципліни «Фізичне виховання» розробити науково обґрунтовану методику особистісно-орієнтованої системи викладання фізичного виховання, яка б передбачала формування у студентів стійкої потреби до фізичного самовдосконалення та оволодіння методами зміцнення стану власного здоров’я.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Апанасенко Г.Л. Физическое развитие детей и подростков. — К.: Здоровье, 1985. — 80 с.

Бунак В.В. Антропометрия: Практ. курс: Пособие для ин-тов. — М.: Учпедгиз, 1941. — 368 с.

Грачев О.К. Физическая культура: Учебное пособие / Под ред.. доцента Е.В.Харламова. — М.: ИКЦ «Март»; Ростов н/Д: Издательский центр «Март», 2005. — 464 с.

Зеленюк О.В. Індивідуалізація навчального процесу фізичного виховання на підставі комплексного оцінювання рухової підготовленості та рівня соматичного здоров’я студентів: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту / Харківська державна

академія фізичної культури. — Х., 2004. — 21 с.

Зеленюк О.В. Методика самостійних занять фізичними вправами: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. України. — К.: Вид. дім «КМ Академія», 2001. — 85 с.

Круцевич Т.Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания. — К.: Олимпийская литература, 1999. — 230 с.

How to Cite

Попрошаєв, О. В. (2008). Підходи до розробки особистісно-орієнтованої системи викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Physical Education Theory and Methodology, (7), 18, 37–38. Retrieved from https://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/437