Дисципліна «Теорія і методика викладання гімнастики» у процесі підготовки вчителя фізичної культури
Keywords:
програма, теорія і методика викладання гімнастикиAbstract
У статті розкриті проблеми організації курсу «Теорія і методика викладання гімнастики» у процесі підготовки вчителя фізичної культури в педагогічних університетах. Сформульовані основні підходи до упоряд-
кування програми.
Downloads
References
Забора А.В. Формування знань і навичок майбутніх вчителів фізичної культури в процесі вивчення дисциплін «Теорія і методика фізичного виховання» і «Гімнастика з методикою викладання»: Автореферат дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту. — Харків:
ХаДАФК, 2004. — 21 с.
Худолій О.М., Забора А.В. Стан і шляхи удосконалення викладання спеціальних дисциплін в системі базової освіти на факультетах фізичної культури педагогічних вузів // Теорія та методика фізичного
виховання: Науково-методичний журнал. — 2002. — № 2, 3. — С. 4—10, 2—5.
Худолій О.М., Іващенко О.В., Забора А.В. Актуальні проблеми викладання спорртивно-педагогічних дисциплін у фізкультурних закладах освіти // Актуальні проблеми фізкультурної освіти: Матеріали ІІ електронної наукової конференції (18 травня 2006 р.
м. Харків) / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Харків: ОВС, 2006. — С. 16—18.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).