Зміни показників фізичної підготовки студентів ВНЗ під впливом програми фізичного виховання та оздоровлення
Keywords:
студенти, програма, фізичне виховання, тестиAbstract
Стаття присвячена проблемі фізичного виховання студентської молоді. Проаналізовано зміни показників фізичної підготовленості студентів під впливом запропонованої програми фізичного виховання та оздоровлення. Відмічено достовірне покращення результатів виконання державних тестів фізичної підготовленості студентами основної групи, зокрема результатів виконання тестів з бігу, виконання згинання і розгинання рук в упорі лежачи на підлозі; підтягування на перекладині, вису на зігнутих руках, піднімання в сід, стрибка у довжину з місця, стрибка вгору, виконання бігу на 100 м, човникового бігу 4х9 м, нахили тулуба вперед з положення сидячи. У студентів суттєво покращилися показники витривалості, швидкісно-силових якостей, спритності та гнучкості, що вказує також на їх оздоровлення.
Downloads
References
Андрєєва О. Стан і напрями удосконалення системи підготовки кадрів з рекреації та оздоровчої фізичної культури / О. Андрєєва, О. Благій, Л. Фандикова // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
— 2002. — № 2-3. — С. 24-26.
Канішевський С.М. Методологія, планування процесу фізичного виховання та оцінка функціонального стану студентів (КНУБА) в умо-
вах кредитно-модульної організації навчання / С. М. Канішевський, Л. П. Віровський, Ю. В. Човнюк, М. І. Фуркало, І. О. Россипчук // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і
спорту. — 2005. — № 22. — С. 42—47.
Канішевський С.М. Модель співорганізації навчальних закладів України, орієнтованих на підвищення якості освіти дітей та молоді у галузі фізичного виховання: «дитячий садок — школа — дитячий
юнацький клуб (ДЮК) — спортивний клуб (за інтересами) вищого навчального закладу (ВНЗ)» / С.М. Канішевський, І.О. Россипчук, Ю.В. Човнюк, О. І. Іванова, Є. О. Іванов // Педагогіка, психологія
та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2006. — № 10. — С. 102-108.
Круцевич Т.Ю. Рекреація у фізичній культурі різних груп населення : навч. посіб. / Т.Ю. Круцевич, Г.В. Безверхня. — К. : Олімп. л-ра, 2010. — 248 с.
Малімон О.О. Диференційований підхід у процесі фізичного виховання студентів: монографія / О.О. Малімон. — Луцьк, 2009. — 155 с.
Пісоцька О.О. Виховання культури взаємодії викладачів і студентів в університетському освітньо-виховному просторі : автореф. дис. на
здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.07 / О.О. Пісоцька. − Луганськ, 2010. − 20 с.
Сидорова Т.В. Викладання лижного спорту у ВНЗ спортивного профілю з урахуванням спортивної спеціалізації студентів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. виховання і спорту
: спец. 24.00.02 — Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Т. В. Сидорова. − Х, 2010. − 20 с.
Фурман Ю.М. Особливості аеробних та анаеробних процесів енергозабезпечення осіб постпубертатного періоду онтогенезу в умовах різної метеоситуації / Ю. М. Фурман, С. Нестерова // Фіз.
виховання, спорт і культура здоров’я у сучас. сусп-ві. — 2009. — № 2. — С. 82-84.
Ядвіга Ю.П. Фізичне виховання студентів вищого навчального закладу економічного профілю в період трансформації вищої освіти України в європейський простір : автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. наук з фіз. виховання і спорту : спец. 24.00.02 — Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення / Ю.П. Ядвіга. — К., 2011. — 20 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).